Co powinien wiedzieć delegowany pracownik

Każdy pracownik w firmie ma swoje zadania oaz obowiązki. Są one ściśle sprecyzowane i czasami zdarza się że jego obecność jest wymagana przy załatwianiu spraw firmowych na spotkaniach z kontrahentem czy innych sprawach wewnętrznych w firmie. W takiej sytuacji nieraz musimy wysłać go do innego oddziału firmy znajdującego się w innym mieście czy też do samego kontrahenta jaki także może pracować albo mieć swoją siedzibę w innej części kraju. Zdarzają się także wyjazdy kilkudniowe oraz praca za granicą przez kilka miesięcy. W takim wypadku powinno się znać swoje praca i mieć pojęcie jakie wymagania musi spełnić pracodawca by nas gdzieś wysłać. By wszystkiego w tym temacie się dowiedzieć warto zaglądnąć na stronę: dyrektywa delegowanie
Znajdują się tu wszystkie potrzebne wiadomości jakie należałoby wiedzieć przed dłuższym wyjazdem. Strona jest również przeznaczona dla pracodawców.

Dodaj komentarz